Sunday, July 5

Minggu Haluansiswa UM 09/10

UM is one towards 1Malaysia...

aku letih & sudah berjaya adjust diri ini dengan Kolej Ketujuh, Za'ba.

minggu depan aku cuba menulis lebih banyak, dan lebih banyak gambar..

ade member2 baru, aweks cun dari seluruh Malaysia, juga kisah2 aku di UM..

gile ah, dh jadi mahasiswa aku ni.. mcm x caya..

6 comments:

Xpuasati said...

Harap buat yang terbaik sebagai mahasiswa. jangan jadi mahasiswa seperti aku dan mahasiswa teruk yang pernah gua kenali. Make Clean image.

abu muaz said...

Selamat belajar dan menjadi orang yang terpelajar.....jadi org terbilang dan gemilang dengan ilmu.Dan jangan lupa pada dua org tua kamu yg berhempas pulas membesarkan kamu. Nanti bila jadi org besar-besar jgn sombong...

nasri said...

smangat UM..hahahah~

fahmi said...

Xpuasati: akan cuba buat yg terbaik, agak terkejut gak mulanya, tp lama2 dpt gak fit in kat sana.

abu muaz: terima kasih, walau saya dh berjaya ke UM, tapi utk melupakan kedua Mama & Abah adalah amat payah, sebab selama ni saya x pernah dok asrama, membesar dgn mereka sahaja. insya Allah, akan cuba buat yg terbaik demi Allah, keluarga, & masyarakat.

nasri: sikit2 je.. seminggu hari2 nyanyi lagu kolej dgn UM, mmg la ade smangat tu.. hehehe

nami o fish said...

lu pun dah kena sampuk dengan 1malaysia ke hahaha!

anyway layan cerita perang bintang aku pastu comment k?

fahmi said...

nami: bukan kite yg tersampuk 1msia, tp UM je... dh baca. mmg best.. buatla movie tu.. ala2 parody star wars, tp sarat satira politik