Thursday, December 11

Los & Faun...

assalamualaikum...
semalam aku dah berkesempatan menonton hasil arahan Encik Afdlin Shauki yang terbaru iaitu Los & Faun.. filem ni aku tonton dgn poji jawa, anis & ain... sume member2 zaman STPM jadi nk ilangkan boring kami pun tgkla wayang.. ada gak member lain ajak sehari sblum tuh tapi bagitau last menet & aku pun xde kat umah time tu, tpaksela tolak... tapi xpe, at least dpt gak aku tgk citer yg best ni... aku sarankan sumer Kodoks(gelaran peminat2 Encik Afdlin) pi tgk citer ni...
lakonan sume pelakon amat berkesan especially Khir Rahman yg jadi Amran... pasti kome x kan lupa kat watak Amran tuh... aku x mau r citer lbey2 nnt dh jadi spoiler pulak.. (ha spoiler ni bagi org yg x paham maknanye sudah hilang segala impak & kemisteriusan sesebuah cerita setelah dihebahkan..) hahaha... mmg xkan rugi RM10 penonton.. best2 yg amat & aku bagi 5 stars out of 5.

aku tgk bln ni gak byk citer melayu bakal ditayangkan du pawagam... sok ada cicakman 2: planet hitam, pas tu histeria, brainscan 21: aku & topi ajaib, kinta (citer kungfu tempatan ).. banyak woo.. 2 blum masuk lagi citer2 diimport... abes penuh r pawagam2 bln ni... ada citer aksi, citer seram, citer perang, thriller, animasi... mau kaya pengusaha2 pilem.. hehehe
nnt ada masa aku igt nk pi lagi, tu pun kalau ada fulus... hehehe

2 comments:

ema said...

banyak la awak belajar duduk bawah ketiak mama aje.....

sayarafiqa said...

rtu tgk cte Twilight.
sgt best.haha! :)