Sunday, December 7

Assalamualaikum

bismillahirrahmanirrahim....

my 1st blog.. wow, mcm x caya je... akhirnya dpt gak aku selitkan beberapa cebisan dr kisah idup aku dlm blog ni.. anyway, 2 hari lepas aku baru abis menduduki STPM... ada yg kata ni paper ketiga tersusah dlm dunia ni... pada aku xde benda dlm dunia ni yg mudah kan?? aku cuma teruskan je usaha setelah bertekad pada 1 tahun 6 bln yg lalu utk amek STPM 2008.. semoga semua calon lulus dgn cemerlang... abes je exam last iaitu paper ekonomi 2, trus aku dgn budak2 kelas 6a2 pi pizza hut utk redeem kupon piza kami setelah abiskan projek NiE beberapa bulan lepas... team aku 4 orang iaitu aku, musa, fariq, azwan..memang seronok sebab dh lama x wat makan2 gini.. tp ada budak2 yg x join sebab mereka dh redeem kupon tu awal2 lagi.. tp xpe ada gak budak2 kelas sejarah join sekaki.. oh ya kelas aku ni kelas bisnes, memang banyak unforgettable moments aku dlm kelas 6a2 ni... hahaha memang pening cekgu kelas handle kami.. sian kat mami rohana semoga Allah sentiasa memberkati anda... haa sambung blik citer kat piza hut, banyak gambar diambil dan ada yg telah diupload ke myspace aku.. abes je makan, aku pun blik umah dgn team aku tadi.. naik bus selangor... fuh memang best pasal bayar 30sen sebab pakai baju sekolah, pastu bawak mcm roller coaster.. klu x caya, tanyalh awan atau fariq.. seriau je muke mereka time dlm bus tuh.. hahaha..laju abes... pastu turun bas, hujan lebat ya amat.. berteduh sat smentara tunggu bas 26.. alhamdulillah 10 minit pastu bas sampai.. aku naik smpaila tmn beringin...

esoknye plak aku diSMS oleh poji jawa yg petang tuh MTE (majlis tingkatan 6) ada wat reunion kat komplex mutiara (KM).. aku pun bangun siap2 utk solat subuh r... then, aku check sat emel & myspace aku.. tetibe ada member aku, c nabilah SMS aku yg aritu last day utk submit borang jd cekgu sandaran(GSTT).. mak aih... ada bape jam je nk siapkan sume bende2.. at the end, sempat gak siap & antor borang tuh dgn selamat.. agak huru-hara smpi lupe nk inform kat member2 len yg nk gak apply GSTT..(Sorry guyz, aku pun tau last minit sampai menghungap aku terkejar2 taip resume).. pas je submit borang, aku straight pi KM dgn abah aku.. agak lewat pasal ari jumaat ofis bukak blik lmbt so kne tunggu lama smpi ofis bukak... huhu smpi je KM, abah aku terus memecut laju Wajanye ke umah blik.. aku naik lif smpi 4th floor.. masuk je boling centre, tgk poji jawa tgh bincang dgn cashier tuh.. aku pun trus ke arah dia.. join sekali r men boling kan.. tp aku tgk x rmai la ahli MTE dtg... 50% pun x smpi aku rasa.. xpela, maybe ada hal kot.. pastu ckit demi ckit dtg..
anyway, main tetap main... abes je main 1 game, ada yg blah pi karaoke plak... ada gak yg blik trus.. tp aku, poji jawa, fariq, awan, sha boyan, jun, aida & zach men lagi 1 game.. apa2 pun results dia, aku agak panas la plak psl nama aku disalaheja oleh brader jaga mesin tuh.. ada ke pi letak nama aku PORI... aku tulis PAMI... kan ke jauh beza tuh.. itupun perasan ble nama tuh berkelip2 pas aku wat spare.. apa punya tur... abes tuh kitorang sume pi mkn jap kat kopitiam.. rmai2 makan chicken chop xcept jun dgn aida yg mkn nasi dgn tomyam.. aku x mkn, order teh tarik dah la..
hahaha time ni aku tgk ada yg dh lebih mesra antara member2 aku ni( korang tau korang sape.. huahuahua) maybe masih dlm proses mengenali antara satu sama lain kot.. hehehe jgn marah eh, sebab aku sayang korang sume... hehehe tgk dorang bgitu mmg seronok utk aku amek gambar..
anyway, abes je makan trus tunggu bas 26 kat luar.. not so sure bile lagi dpt kuar dgn member2 aku tuh.. semoga kite dpt results yg cemerlang dlm STPM ni... frens 4 eva
clockwise from right: poji jawa, sha boyan, zach, aida, jun
left to right: fariq, azwan@awan...


assalamualaikum...

3 comments:

x. said...

hee.
semoge berjaye dow.
chayok2!
:P

akuzackh said...

den konal the new couple tuh!
awan n aida..
yeaa!!!
soon,pamy n..
let them b secret..
wakakaa..

fahmi said...

thanx y'all
ada lagi satu la zackh...
paham2 jela..