Thursday, June 11

aku telah ditag?

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

a) Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.




b) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
Nama dia Mastura. dia suh panggil Mas je..aku xpernah kenal dia sebelum aku masuk form 6. dia ni kelas sebelah. sgt bijak dan berjaya dpt result cemerlang STPM. orang Kuale... nmpk mcm pendiam, tp jika dpt cakap, leh tahan juga isi2nya.. dulu nmpk mcm sombong sbb pndiam, tp bile kite dh kenal, dia cool juga.. hahaha jadi Mas, sila lah belanja aku pasal aku dh puji banyak ni.. hahahhaa

c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
Faktanya adalah :
1)Namaku Muhammad Fahmi. slalu org panggil Fahmi, ade juga versi lain mcm Pami, Pemi, Fani(bergantung kpd individu2 itu), namun ade gak yg panggil Adik(ni slalu Mama,Abah dgn Yop je), Bob(ni bile org x kenal, nk tegur aku), Abang (spupu kocik, mahupun budak2 yg baru kenal)...

2)maksud Fahmi ialah Kefahamanku. Alhamdulillah spt namaku, aku cepat faham apabila diterangkan ttg sesuatu..

3)sebenarnya Mama dgn Abah nk letak nama aku Muhammad Yusri, tp disebabkan Yop pelat waktu itu, sukar dia nk sebut nama tu betul2, jadi ditukarla kepada Muhammad Fahmi.

4)pernah patah tangan sewaktu kecil, tp aku x ingat pun...

5)berjaya mengekalkan kecomelan dari zaman bayi hinggalah kini.. pipi aku mmg chubby bgini saja.. hahaha

6)kalau buat kerja tu, mesti buat yg terbaik.. kalau kaji sesuatu pun, akan kaji sedalam2nya..

7)sangat suka menonton tv, x mengira rancangan mahupun genre apa... sebab aku suke belajar, tp klu citer2 seram/ngeri, aku bnci.. pasal aku x ske terkejut2..

8)juga suka mencuba makanan2 atau resipi2 yg unik bile makan di luar... selagi halal, x salah kan.. bukan ape, suke nk dpt pengalaman baru..

9)bila bosan atau free, biasanya akan tidur.. ataupun tonton tv mahupun bermain ps2.. hmm.. on9 pun selalu gak sejak ade laptop ni..

10)sangat suke meluangkan masa bersembang/berdiskusi dgn sesiapa saja, xkire sama ada keluarga, sahabat, rakan2, ttg apa jua topik.. pasal bile bercakap dgn org, ade je ilmu baru kite tambah setiap kali lepas tu..

d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.siapakah mereka...
1)bro Nami
2)Mint
3)Rafiqa
4)bro KuSut
5)YaYa
6)Zackh...

oh ya, terima kasihla cik Mas ye sbb tag kite.. huhuhu.. nasib baik sikit je, klu pjg, jenuh la nk menaip nye.. hehhee

2 comments:

Ny said...

err.smbong ke?!HAHA.
nm aku kn eMAS.jd kne blagak mhl sket kot? :D

fahmi said...

masstr: nmpk mcm sombong pasal very quiet.. tu je.. eMas? hahahaha... mgkin juga tu salah satu faktornye.. xpe2, silekanla blagak mahal.. x salah pun..